NETGALLERI

Frivillige - generelt

hvem er du?/..

Kræver mere
En stor del af det frivillige arbejde som tidligere blev båret på hænder og fødder af tradition og loyalitet, må i dag kæmpe for sin ret.
Folk kræver mere - og er mere fleksible.
Hvis et andet tilbud lidt længere væk ser bedre ud, bevæger man sig efter det.

For dårlig markedsføring
Idrætsforeninger, borgerforeninger, koncerter, motionstilbud, sommerfester ... - det kræver en både målrettet og kvalitativ markedsføring, da andre udbydere også forsøger at fange folks interesse.
I flere tilfælde er det ikke rigtigt, når arrangører fremkommer med forskellige begrundelser for manglende tilslutning til deres aktivitet.
Det er simpelthen markedsføringen, der er for dårlig.
Markedsføringen bliver ikke planlagt særlig omhyggeligt, der bliver ikke brugt den nødvendige tid, og man bruger ikke fagligt kvalificerede folk til at stå for det.
Hvis de frivillige ikke har den nødvendige erfaring med markedsføring, må de lære at tænke nyt og anderledes.

Lær at tænke PR
Nøglen til succes fortæller om, hvordan du uden at bruge væsentlig mere tid kan komme meget længere med PR og synlighed ved at lære at tænke det ind i hverdagen, ved at lære at stille krav - og ved at lære at sige fra til det, som du skal overlade til andre.
Mogens Greve | CVR: 80229151  | Tlf.: 4111 9910 | mogens@djursk.dk