NETGALLERI

Udkantsdanmark

hvem er du?/..

Udkantsdanmark er et negativt ladet ord som signalerer uretfærdighed og svære betingelser.
Som jeg fortæller om under landkommuner, så bør mange i højere grad tænke kvalitet sammen med PR og synlighed.
Det handler ikke kun om at sætte nyt i gang i udkantsdanmark - men også om at lære at sælge det eksisterende bedst muligt.
For hvem gider kæmpe for noget som går i selvsving og ikke selv kæmper.
Vis, at du er der, og sæt kvaliteten i højsædet, så ikke dårlige hjemmesider og dårlig information er med til at sætte en tyk streg under udkantsdanmark.

Fundament af positiv indstilling og kvaliteten i synligheden
En hyggelig lille kro i stille og fredelige omgivelser i udkantsdanmark signalerer fred og ro og mulighed for at slappe af, hvis det fortælles rigtigt.
Men en hyggelige kro i udkantsdanmark kan også nemt få billeder af tomhed og forsømmelse frem på nethinden.
Udkantsdansk synlighed skal ikke være hjemmelavede hjemmesider som ligner noget, der er løgn eller ubehjælpsom information fra skole og erhvervsdrivende.
Det bekræfter blot de negative fordomme.

Hvis kroen selv forstår at skabe synlighed på en positiv måde, og foreninger, erhvervsdrivende, skoler m.m. sørger for positiv synlighed på nettet og ude i virkelighedens verden, er man selv med til at vende stemningen - og derved skabe fundamentet for udvikling.
Lav fundamentet af den positive indstilling og kvaliteten i synligheden - byg videre når omverdenen får øje på det.
Mogens Greve | CVR: 80229151  | Tlf.: 4111 9910 | mogens@djursk.dk