hvem er du?/..
Aldrig for sent
Også i opgangstider bør du tænke PR og synlighed, så du er godt klædt på, når finanskrisen begynder at kradse.
Og når krisen kradser, er det vigtigt at vedligeholde synligheden.
Uanset hvad - det er aldrig for sent at komme igang.
Meget afgørende
Kvalitet i synligheden er meget afgørende for resultaterne.
Hvordan skal besøgende på nettet kunne vide, at en handelsby er seriøs, når handelsstandsforeningens hjemmeside ligner noget fra en opgave lavet af 5. klasse?
Gør noget aktivt
Selv i krisetider er der mange selvstændige, butikker, virksomheder mfl. som ikke gør noget særligt ud af synligheden i de lokale aviser.
Finanskrisen bør om noget få folk til at tænke PR og synlighed og komme ud af busken.
I stedet for at sidde hjemme foran den tynde ordrebog og vente på, at tiderne skifter, kan du også vælge at gøre noget aktivt for, at endnu flere får øje på dig.
Brug for en håndværker
Hvis nogen uden for lokalområdet pludselig får brug for en håndværker, kan de af naturlige årsager kun vælge blandt dem, som de kan få øje på.
De finder dig måske på nettet - eller opdager dig ved at læse den gode historie om dig i den lokale avis.
Lær at tænke PR og synlighed og få en række gode idéer i bogen Nøglen til succes.